Body Combat

Nu är jag fett taggad på att träna. Eller så är jag inte det. Men jag försöker intala mig att jag är det. Ska på Body combat kl 19, senast jag och ida va på det så var det helt sinnessjukt jobbigt.
Lååång dag i skolan, så jag är lite trött också. Desto skönare när man kommer hem ikväll då, duscha, äta för att sen krypa ner i sängen och fyllas utav tröttheten. Jag längtar till min säng. Och lite efter att få lägga sig jämte N också. Skönt att gå på pass iaf, då är man klar med dagens träning på 1 timme.
Igår var jag och N och gymmade, han har fixat kort nu, asabra var det :D
Imon kanske vi ska på bio (beroende på hur mycket jag hunnit plugga)
På lördag är det tenta. Och julbord med klassen (o N). Tur att vi fick pengar av M & P, annars hade jag tackat nej för att det var dyrt. 350 spänn/pers är ganska mycket pengar för en student. Men kul är det iaf.
Lite planer har det allt gjorts upp redan, trots att den förra helgen precis är över.
Imorgon är tanken att jag ska lära mig det mesta som kmr komma på tentan, en liten sådan dock med bara G eller U på, men viktig kunskap.

Ååh, titta så generad söta lilla Calle ser ut
^_^ (man får klicka på idol högst upp till höger, eller det var det iaf när jag var inne på sidan.

Nu är det träningsdags.

Ps. om 10 dagar så är jag hemma igen :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tittade på idol-länken! Sjukt roligt ^^



Jag längtar till de 10 dagarna! :D När åker ni till fjällen? <3

2009-12-08 @ 00:22:00
Postat av: ida

men vi hade kul när vi kom till bodycombaten, även fast de va segt innan. =)

Ses imorron, puss

2009-12-10 @ 21:48:19
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: E

Vi åker dagen efter julafton. Så det får bli intensivt hängande dagarna innan.

Calle är söt, men ikväll vinner Erik :D (hoppas jag iaf)



Jo, brukar ju oftast vara roligt när man väl är där, som tur är :)

2009-12-11 @ 17:04:29
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0