To be or not be sick

Idag känner jag mig krasslig.
Inte sådär att jag har feber och är förkyld.
Nej, jag mår illa, och att må illa är det värsta jag vet.
Så länge jag ligger i min säng går det bra, men när jag reser mig upp känns det som att maginnehållet åker upp o ner. Ändå har jag inte ätit sen 16.00 igår, såvet inte vilket maginnehåll. Intressant fakta tänkte jag bara. Hade jag inte varit så djävulskt rädd för att spy hade jag nog gjort det för längesedan. Men nu är jag rädd, något så inni norden, så jag håller mig stilla i sängen.
Ska in och träna med Pierre vid 14.30, kan dock inte riktigt bestämma mig för om det är så smart. Sedan ska jag/vi fika med Ida vid 16.30 och det ska jag iaf göra. För hon har flyttat till Lund nu, så inte igår man såg henne. Efter det ska jag hem till Niclas, vi ska packa till sälen.
Undrar hur länge mitt tålamod räcker, det beror nog på hur snabbt han lär sig, eller åtminstone hur mycket han försöker. Annars parkerar vi på afterskin.

Igår höll Niclas skridskopass med Kings 97:or, hell vad han är duktig min älskling! Petri var med där också från Planet hockey, ruskigt bra han också. Tillsammans var de helt oslagbara. Men det var efter skridskopasset jag började må illa. Eller under det. Och efteråt kändes det som att jag skulle svimma o spy på samma gång. Så istället för att åka till Niclas för våran planerade myskväll körde han hem mig så duschade jag själv och kröp ihop i min säng. Men det funkade det med. Fast jag mår fortfarande lite illa, och känner mig fortfarande svimaktig. Inte så bra.
Kanske får gymma imon istället och packa idag. I will figure it out.

Det mest meningslösa blogginlägget någonsin skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vännen då, Krya på dig! <3

2009-04-07 @ 13:59:05
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0