Heeem

9 dar. Som jag längtar!

När jag väl kom hem idag var det disk på schemat. Mycket disk. Oerhört mycket disk. När jag hade diskat den (vilket jag fortfarande inte har, men en del av den iaf) så skulle N plötsligt dra. Så då åt vi glass, sen efter det har jag inte diskat mer.
Så diskberget är fortfarande där diskberget en gång var. Får väl ta det imorgon istället.

När jag kommer hem ska jag umgås med min familj. Men mina nära och kära. Mina vänner. Mitt gamla lag. Mina gamla lagmedlemmar som bytt lag. Mina kusinbarn. Mitt gamla hem. Mina gamla nöjen. Mina gamla klasskompisar. Här var det mycket gammalt och jag finner mig i det.

Idag ringde farmor fel. Först en gång. Sedan en gång till. Och en gång till. Och ytterligare en gång. Den första gången blev det ett samtal. Sista gången blev det "Ååh, tusan också" i frustrerad ton från henne. Antar att det inte är roligt att se så dåligt att man bara ringer fel. Men jag tycker om att få prata med henne.

Nu blir det tv i sängen för att sedan sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0