Fredagsmys

Fick en helt otroligt optimal start på morgonen idag.
Vaknade av att Nicke stängde av sin klocka, låg och mornade mig, han var ute och sprang. Precis innan han kom in började jag med frukosten. Det blev en lång frukost, många kramar och många pussar emellanåt. Bra musik och han gjorde ett fint konstaterande. Abbas "lay all your love on me" stämmer på hur vi träffades. Jag instämde.

Don't go wasting your emotion, lay all your love on me
A little small talk, a smile and baby I was stuck


Och så vidare och så vidare.... Ja, morgonen var helt enkelt superperfekt!

Därefter bestämde jag mig för att vara en perfekt student och plugga hela dagen. Hittills har jag läst bloggar, kollat facebook och ett avsnitt av glamourama. Så njae, studier har det inte blivit. Och hade tänkt träna vid 11. Klockan är 10 i 11 nu och eftersom jag ännu inte börjat plugga är det snarare dags att göra det för att sedan, om jag hinner, gå och träna. Ska börja kl 17.00. Jag har valt rätt! Jag trivs som fisken i vattnet och handen i handsken.

Fick veta vad jag ska få i födelsedagspresent av Nicke igår. Lite planering var nödvändigt så han ville veta om de skulle funka. Fre 19 ska vi åka till hemavan för en underbart mysig weekend. Jag som trodde att jag inte skulle få åka fler skidor denna vinter hade fel. Så himla underbart ska det bli. Fast egentligen har jag glömt av presenten tills jag fyller år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0