Sikken morgon

Har haft en underbart slapp morgon. Vaknade för 45 min sen, det vill säga halv 12, och känslan av att bara kunna ligga kvar i sängen är ju helt underbar!
Dagarna här hemma rinner iväg, träffat en del av alla underabra människor planerna ligger på, och idag ska jag träffa griseknoen. Ska bli så ypperligt trevligt att jag verkligen borde se till att resa mig ur sängen.

Veckan är inplanerad till viss del, stora staden imon, familjemiddag på ons kväll, skolavslutning och träffa Annie på torsda och på fredag är det kusins student. Helgen ska jag tillbringa i husvagnen och på måndag tar världens bästa studenten. Världens bästa har lyckats få jobb i turkiet heeeela sommaren och norge heeeela vintern vilket är lite sorgligt men så grym är hon!!

Att träffa familjen, gå på Ikea, fika, handla, äta, mysa igår var supermysigt! Det känns att man bor långt hemifrån ibland.

Nu blir det frulle och sedan en ny dag i världens bästa del av landet. Jag önskar bara N också var här!

Kommentarer
Postat av: isabella olsson

Jag kommer sakna dig, snutjävel ;) PUSS OCH KÄRLEK - och tack för att du kom igår, det var kul att ha dig med <3

2010-06-15 @ 18:02:41
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0