Negativt VS Positivt

Eller förresten, man kan inte skriva två negativa inlägg på en dag.

Jag och Ida hade en jättetrevlig tur i spåret innan. Inte så hemskt lång men med bakhalt var det jobbigt nog. 3.7 km blev det. När jag kom hem körde jag lite magträning med det nyinköpta hjulet och jag lär väl ha fett med träningsvärk imorgon, magen gör redan ont på ett skönt molande sätt.

Jag sa hej då till människan utan positiva vibbar. Varför lägga energi på någon som jag bara umgåtts med en vecka i hela mitt liv. Varför? När han inte ens kommer med något bra. Han skulle skärpa till sig sa han. Och då sa jag att han var mer än välkommen att höra av sig igen :)

Jag har pratat med Anna om att hon och Sandra ska komma hit och hälsa på vilket vi iofs har gjort sedan jag flyttade hit men...antagligen blir det inte förräns till sommaren, men det är ju iaf roligt, och det märks att anna vill:) sandra vet jag vill men henne får man planera åt, inte med, brukar bli bäst så;)

Vi fick ha uniform och genomföra övningar med riktiga skådespelare idag för första gången. Mycket givande.

Dessutom har jag faktiskt gjort alla grejer jag ska ha gjort denna veckan (i skolväg iaf, lägenheten ser ut som ett bombnedslag-men det förnekar jag).

Nicke är och spelar hockey så jag får gå och lägga mig själv. Det gör dock inte så mycket. Igår somnade vi tätt tätt ihop med mig mot hans axel, sker inte så ofta längre, men det var lika mysigt som alltid. Inte ens nån av oss som blev för varma :D När han kommer hem inatt vet jag en som kryper upp mot hans axel.
Där är också en till bra sak, vårat förhållande känns så himla grymt just nu. Jag är som nykär. Det är en underbar känsla och fantastiskt att man kan känna så efter tre år. Önskar att jag aldrig, aldrig behöver byta bort honom.

Men det bästa med denna dagen är att det är fredag imorgon. Jag fullkomligt älskar fredagar.

Värt att uppmärkssamma världen, jag kan faktiskt vara positiv. Nu är klockan 22.49, imorgon börjar jag 8.15 och lär väl föra en kamp mot klockan. Därmed är det dags att sova nu.

Ursäkta den dåliga svenskan i inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0