Juridiken och jag är inte goda vänner utan mycket olika.

Vi förstår varandra inte riktigt bra juridiken och jag. Den vill mest krångla till det. Jag vill hålla saker så enkla som möjligt. Att sitta och greja med dethär koncentrerat i sex timmar på fredag anser jag snudd på omöjligt. Tacksam över att inte vara domare, det är jag i alla fall. Juridiktenta känns inte lockande. Inte det minsta faktiskt.
Nä, juridik är inget favoritämne!

Skönt att vara tillbaks i Umeå iaf. Lite trist att lämna den bekväma hemmastandarden men lika kort tid som det kändes trist, lika kort tid tog det att komma in i den vanliga lunken här uppe i Umeå.
De första dagarna med N har varit speciella, mysiga och alldeles underbara.. Så får passa på att plugga nu medan han är på jobbet.

I fredags tittade vi på let´s dance här, trevligt var det! Somnade senare än tänkt men upp igår och körde lite stadsshopping iaf. Blev en ny tjockis peaktröja, superskön, och så underkläder. Någon partystrass hittades dock inte, jag och rea + 1 000 000 människor till = dålig rebus. Det funkade sådär om vi uttrycker det milt, fast det var iaf mysigt vilket är det viktigaste.

Om en stund blir det hockey på uterink med några i klassen. Nu ska jag återgå till mina små söta seminariesvar och hoppas att de slutar bråka med mig :)

Kommentarer
Postat av: ida

De är lugnt, ja är också ovän med han, men tillsammans tar vi honom!

PUSS

2010-01-10 @ 14:34:55
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: nickepicke

jag tror nog att du och juridiken blir bra vänner! det lser sig älskling! nu ska du gå och plugga igen! lycka till! Puss

2010-01-10 @ 15:54:34
Postat av: Isabella Olsson

Du klarar det hjärtat, du är bäst!

2010-01-11 @ 19:16:11
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0