En kupé efter 4 månader

För fyra månader sedan satt jag i en sovvagn med en stor klump i magen. En osäkerhet inför framtiden. Vad den hade att bära med sig. Osäker på hur jag skulle trivas. Osäker på det mesta men säker på att jag ville testa. Det har som sagt gått 4 månader sedan dess. Jag har utvecklats som person, lärt mig otroligt mycket, framförallt att stå på egna ben. Nu sitter jag i en liggvagn. Jag har insett att det är bekvämt att vara hemma i den omgivning man alltid haft och är van vid. Jag har också insett att det lång ifrån är nödvändigt att vara det för att trivas med livet. Tvärtom tror jag det är bra att prova sig fram, lära sig nya grejer och att våga testa nya omgivningar, miljöer osv. Skulle tro att dethär blev aningen snurrigt, kom precis in en tant i kupén som fråga grejer men verkar ha afasi så jag förstod inte så mkt. Finns iaf en annan trevlig prick här i kupén som också pluggar i umeå:) Ha det toppen världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0