Saturday night live

Lördagen har bestått av minsta möjliga ansträngning. Allt för att motverka en feber som tränger sig på.
Jag tror det har gått bra, mår lite bättre nu än innan. Det enda jag gjort är att möta nicke för att cykla till apoteket för att köpa nässpray, antennsladd och så köpte vi lite glass o tidning på ica också. Är ganska mysigt med han hemma, har varit en ruskigt tråkig dag idag. God mat har vi ätit också :)
Jag vill ha en soffa, så man kan krypa ihop sådär mysigt, hålla handen och spontanpussas. Istället sitter vi i varsin fåtölj tills vi kommer vara tillräckligt trötta för att gå och lägga sig (det vill säga, jag skulle kunna göra det redan, Niclas tidigast vid 12 typ :P ) Somnade om efter han hade gått så vaknade inte förrän strax innan 13, så förhoppningsvis kan jag vara vaken lite längre. Missar dock en fest ikväll, men inte så mkt att göra, bättre att va frisk i veckan. Har coopertest, fattar inte hur det ska funka, är ju inte direkt så att jag kunnat träna denna veckan.
Först Kronlund och sedan förkyld. Ja ja, det går som det går, inget examinerande iaf.

Nu ska vi kika film, kurera mig och ha en mysig lördagkväll. Så jag hoppas att ni också har det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0