Helg är min kopp av te

Det blev lite party igår. Det var grymt trevligt. Väldigt god mat. Det bästaste är att jag inte är det minsta bakis idag. Trots x antal vinglas och cidrar.  Riktigt gott är det! Morgonen ägnades åt extra mycket sömn, underbart!
Nu ska jag renskriva etikuppgiften, och ladda lite energi, sedan ska jag ta mig en cykeltur. Kanske möta N när han kommer från sitt jobb. Han var vaken när jag kom hem inatt, känns så himla mycket mysigare att komma hem och få krypa ner i sängen jämte någon än att krypa ner helt själv.
Ikväll blir det 25-årsfest eller en lugn filmkväll med några klasskompisar. Får väl se om N har fått reda på något mer om hur det blir.

Det är fruktansvärt krånligt att boka biljett hem över jul. Kunde inte betala med mitt kort och sådär, så måste få hem min kära sambo så får han betala för tillfället. Det bästa är dock att mamma och pappa bjuder på hemresan :D Flyger istf tåget, så blir 200 kr dyrare än tåget. Men tåget var också dyrt så kändes meningslöst att betala mkt pengar för 13 timmar istf mkt pengar för 2 timmar. Nu blev det konstig svenska men jag tror ni förstår vad jag vill ha sagt ;) Haha!

Kommentarer
Postat av: Denny

något krongligt att förstå Erica! men min hjärna kan memorera bra så det fixade sig!

Nu förstår jag precis hur du menar och har det med ,resa ,tåg ,flyg ,hem ;) jag fattar vi ses över jul hoppas jag!!!

have it niiiice:D

2009-09-26 @ 14:40:29
Postat av: E

Haha bra det Denny, visste väl att smarthjärnan i dig skulle förstå. 19.35 landar jag på landvetter den 18/12 :D

2009-09-26 @ 18:09:15
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0