Tuesday evening

Tisdag. Tis-dag. Låter skumt gör det.
Men det är i alla fall det som det är idag.
Och denna tisdag har bara försvunnit.
Snabbare än man blinkar typ.
Först skola, till kl 3, d.v.s slutade "tidigt" idag.
Gym.
Hem.
Plugga lite.
Duscha (lääänge)
Handla
Plugga lite till
Få maten serverad av älskling
Matkoma
Prata med mor min (länge och väl, mysigt va det med)

Nu sitter jag här. Med en undring över vart dagen tog vägen. Med en kväll som snart är passerad.
Med Hells Kitchen på framför mig. Med Nicke jämte mig. Med datorn i knät.
Och ögonlock nere vid knäna. Snart blir det sängen. Där den nya bäddmadrassen gör att jag sover som en prinsessa. Vaknar inte en enda gång för att ryggen gör ont - ljuvlig känsla! Välinvesterade pengar:)

Igår var Lönner här och fikade. Mysigt. Fleeera timmar, så blidde inte så mycket plugg som det var tänkt.
Eller kanske inget plugg alls rättare sagt.
Men mysigt var det. Och många bullar blev det!
Jag och fika hänger ihop som ler och långhalm.

Kommentarer
Postat av: IDA

Heeej!

Hoppas du mår bättre!!! =)

Ses imroron!!!

Puss

2009-10-21 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0