Tonight

Det blev sent ikväll, tiden har försvunnit snabbare än snabbast idag.
12 timmar tog det från det att jag gick ut ur min lägenhet tills jag åter trädde in i den.
Efter skolan blev det mackor hos Mark, följt av simning i nån timme.
Därefter "råkade" vi sitta kvar, så tiden bara försvann i ytterligare en timme.
Ibland går dagarna snabbare än man vill.
Har inte blivit något plugg idag men så kan det gå ibland.
Föreläsningar har det dock blivit.

Imorgon är det tjejdag för hela slanten - mys ska det bli!
Efter skolan blir det gym och simning, Snöberg skulle ansluta för att vidarebefodra bogseringstipsen som gjorde så att han lärde sig bogsera bra till mig vilket är välbehövligt. Sedan mathandling, matlagning och idol blandat med tjejsnack och godis.
Personligen tycker jag det låter som ett ypperligt recept på en lyckad fredagskväll.

På lördag blir det shopping följt av utgång.
På söndag återhämtning.

Helgen är snart här,
bara en tidig morgon kvar först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0