Te.. Eller hmm, vodka?

Det är lunch på min gata i stan just för tillfället.
Orkade dock inte fixa någon lunch till mig själv, så fick bli en halv rallarhalva.
Ni vet såntdär grovt runt bröd?
Gott är det i alla fall.
Till det dricks det te. Ett av våra tre nya te! Persika/mango närmare bestämt.
Bara jag kände lukten började jag tänka vodka.
Sammankopplingen känns lite skum till en början.
Sedan kommer jag på att det beror ju på den vodkan jag köpte i italien.
Som hade smaken av just persika/mango. Men det smakar bra, vilket är det viktigaste.

När jag ätit upp (vilket jag snart har) har jag lovat mig själv att läsa klart ungdomsrapporten, därefter titta på valfritt program på webtv innan jag pluggar lite till.
Kanske kommer Ida hit på en fika, hon gick på sista föreläsningen (vilken jag hoppa över då jar redan kan diagramuppbyggnaden). Hon skulle höra av sig sedan.

Det regnar här idag, fullkomligt vräker ner! Rapporten hade sagt snö. Rätt skönt att slippa snön i oktober. Men regnet är ändå lika illa.
Jag önskar det var sommar!

Längtan efter Nickepicke är stor. Världens bästa, kom hem nu <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh, jag skulle kommit över på te, men blev en kaffekopp här hemma i min ensamhet =)

Haha, Ha en super mysig helg ni två!!!

PUSS

2009-10-16 @ 17:06:02
Postat av: E

Välkommen Ida, haha! ;)

Kaffe är också gott, trots ensamheten. Tysken i korridoren kanske joinade?!

Det ska vi, och du med hoppas jag =) Puss

2009-10-16 @ 19:11:49
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0