Sverige-Albanien

Vad fan har hänt med Sverige?
Varför gjorde dom inte mål mot Danmark istället?
Dethär är ju katastrofalt att de inte lyckades i förra matchen.
3-0 står det iaf nu, alltid något.
Och jag sitter här som en mysig flickvän, vi har precis ätit middag och jag försöker verka engagerad.
Det går sådär kan väl tilläggas. Sitter mest och vill gå in och lägga mig (är sjuuuukt trött). Och så tycker jag fotboll är mesigt! Det kunde varit hockey. T.ex. Frölunda, då hade jag tittat - med glädje! Eller New York Rangers, med Henke i spetsen.. Woho! Men ne, nu är det fotboll istället. Men mysigt med närhet i alla fall :)


Var på järngympa innan (kanske jag skrev?). Det var sjukt jobbigt ska tilläggas. Verkligen s j u k t.
Min koordination är inte den bästa, så blir ju extra kämpigt då.
Verkligen inte som vanligt gympa, 200000 gånger jobbigare, och inte lika mycket tanter och gubbar där heller.
Men de få som fanns, var verkligen hurtiga.
Man kände sig sjukt klen när man själv va helt slut och så va det 60-åringar som orkade. (Jag orkade väl iofs också, men känslan var att man ville lägga av).
Tanter & gubbar är så söta, tar ut rörelserna till hälften, ser lite stela ut, kan inte göra allt. Fast de gör ju så gott de kan, och jag älskar gamlingar som tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0