Allt för lite vuxenpoäng.

Jag samlar allt mer och mer vuxenpoäng.
Kaffe bryggs lite då och då här hemma, trots att jag är den enda som dricker det.
Te dricks varje dag.
Vin dricks i princip varje helg.
Och det värsta...
Räkningar betalas ständigt. Och det är inget roligt. Särskilt inte när man ser pengarna dras från sparkontot. Men det är ju roligt att leva. Och utan pengar kan man inte leva. Så i förlängningen blir det nog ändå bra.

Vad som är himla roligt och mysigt, det är mina vänner, himla underbara faktiskt.
Nu blir det lite flingor och fil, sedan ska det duschas :)

Goodnight!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas banken går bra! =) haha att du fick em dig mark också =)

Är jag och mark inräknade i dina vänner ;)

Puss

2009-10-27 @ 15:43:53
Postat av: E

Den gick inte ens så himla bra. Den var till och med stängd =/ Jag måste sett fel. Men Mark fick jag med mig ^_^

Jovars, det kan ni väl göra;) ;)



Klaaaart att ni gör! Puss

2009-10-27 @ 16:36:39
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0