It´s hard to see you in the bed

Nicke ligger i sängen. Jag sitter här, vid mitt skrivbord. Med en bokhylla imellan. Nyss fick jag en slängkyss, fast jag gillar de bättre i verkligheten.
Tror det är första gången vid sitter vid varsin dator.
Båda trötta, sega och lite gnälliga. Jag, en liten pms-påverkad skit saknar honom dock.
Så det är nog inte aktuellt i vårat förhållande att sitta vid varsin dator.
Iaf inte från min sida.
Nu ska här borstas tänderna.
Sedan krypa ner i sängen. Mysigare än mysigast om du frågar mig!



Resten av veckan är det jobb. Eller nåja, onsdag o fredag. Förhoppningsvis torsdag. Fast N inflikade att skolorna var stängda på torsdag. Så vet inte om jag får jobb då. I helgen ska jag iaf vara ledig. Bada jaccuzi hos Annie med folk på lördag, laga mat o mysa med Nicke på fredag. Söndag blir en äkta slappedag med sovmorgon. Kanske picnic någon dag också, det har jag längtat efter i evigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0