I think that the night is the new day

Klockan är sisådär 23.50. Vid 20.50 kom jag hem från träningen. Med mina simpla mattekunskaper blir detta tre timmar.
Först skulle jag bara äta (med minimalt matintag fram till träningen var detta nödvändigt ont)
Sedan skulle jag bara lämna newbody till Lollo
Sedan skulle jag bara ta bort min tillgänglighet för imon då jag redan jobbar (vilket jag fortfarande inte gjort dock)
Sedan skulle jag bara skriva till Emelie på msn.
Sedan skulle jag bara kolla på ett you tube klipp pappa visade mig.
Sedan skulle jag bara titta på lägenheter i Umeå och prova nya sökalternativ.
Sedan skulle jag bara titta på det sjukhusavsnittet med Victor, som jag för övrigt läser bloggen av, var med i. (Detta följdes av ytterliggare 2 avsnitt)
Jag tror bestämt jag kan döpa om mig till Alfons.

Det kämpiga är att jag kom på för 4 min sedan att jag skulle gymma med pierre imon, på förmiddagen, innan mitt jobb. Sannolikheten för att detta kommer inträffa är inte särskilt stor.
Nr1. Jag gymmade idag (+poäng till mig)
Nr2. Jag har varit förbannat trött hela dagen men ligger inte i sängen förrän spöktimmen vilket genererar sovmorgon.
Nr3. Jag ska ringa ungdomsmottagningen imon för att höra om det är p-pillren som ger mig torrfläckar. Mamma hade läst om detta. Och eftersom ungdomsmottagningarna är svåra att få tag i är det nog bäst om jag avsätter ett par timmar tills dess. Kan iofs va utan p-piller över sommaren och se om det blir bättre men lika bra att ringa och höra vad dom säger.
Nr4. Jag bloggar alldeles för sent för att det ska vara mänskligt att gå upp alldeles för tidigt när jag haft världens kämpigaste dag på jobbet.

För övrigt känner jag mig som en ganska god flickvän ikväll som säger till N att han ska ha kul och festa med sina kompisar istället för att gå hem vid halv 11 som han tänkt för att sova med mig. På dethär sättet slipper jag hans morgonhumör när han vaknar bakis och inser att han ska jobba + att jag får sova ut. Smart! Lite fruktansvärt tråkigt att sova ensam bara.

Godnatt världen!
Nu ska jag plocka undan mattallriken (se punkt 1 på "ska-bara-listan") och ta bort min tillgänglighet. Sedan krypa under mitt täcke, krama Evelinadelfinen, och sova sött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0