Fixardag

Som jag skrev innan har jag fixardag.
Vinterkläderna är i en papperspåse, ska sedan till kartong och så är första umeåflyttlådan packad.
Att fixa innebär ofta att man blir nostalgisk. Så även idag.
Jag rensade bland mina skivor.
Det finns två jag verkligen inte kan komma på vilka det är.
En skiva är jättekonstig, och ser tråkig ut så den skiter jag i.
Den andre är en som kusinen köpte till mig när hon var i Asien. Jag kan alla refränger utan undantag, men jag kommer inte på vad artisten heter. Och det stör mig som fan.
Skaterboy tror jag en av låtarna heter.
Låtarna är på intet sätt bra. Men de är nostalgi. Det påminner om min musiksmak för sisådär 7 år sedan.
Fruktansvärt med andra ord!
Jaa, nu kom nästa låt, det är ju Avril Lavigne! Muahahaha jag knäckte koden.
Eller tror jag i alla fall. Vi låtsas det. 

Kommentarer
Postat av: Älsklingpälskling

'hej älskling..jag har hittat en rolig blogg att läsa :D så nu ska ja börja läsa denna...har suttit å läst i din blogg i typ 30 min nu :D Men du är å jobbar å ja ska åka å jobba.. älskar dig kyssar <3

2009-05-16 @ 08:54:48
Postat av: E

Jasså, det var inte illa, du som brukar hata bloggar typ :) Men är bra att du läser min älskling <3 Fast nu är det du som jobbar och jag som ska sova, så jag inte är bakis alls när jobbet börjar! Saknar dig, syns kanske sen <3

2009-05-17 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0