Bra Clip

Namnet menar nog på BH. Jag menar på att det verkligen är Bra Clip. Eller så är det så tillverkaren också tänkt.
I flera omgångar har jag letat, provat och sorterat bort BH:ar som går som en brottarrygg. Sista affären vi var inne i under denna omgångens jakt hade clips. Man behövde inte ens köpa en ny BH. Du bara sätter på dehär på banden och så syns inte de fula BH-banden. Med andra ord kan du använda din favoritbh med ett nytt tillbehör. Helt perfekt med andra ord.
Dessutom fick jag halva priset för gick med i change medlemsklubb. Så för 35 spänn fick jag två clips. För er som vill veta alltså.




Idag är det en fixardag. Orkar inte hämta flyttlådor till vinterkläderna men ska iaf rensa upp dom från golvet. Kanske dammsuga också. Och skrivbordet behövs verkligen också rensas. Jag börjar 15.00, får se hur lång tid allting tar. Äta frukost ska jag också göra.

Det du inte fixar idag
kommer ändå behöva fixas imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0