The hippopotamus is back

Nu har jag återvänt med full storm på bloggsidan.
Eller nåja, tanken är att det en dag kanske har blivit så.
Det är ganska skönt att ha en blogg där man kan skriva av sig.

Fredag idag, sköööönt! Dagisjobb tar på krafterna och jag ser fram emot att såsa i soffan.
Pappa har precis kommit hem från stora huvudstaden och vi ska starta kvällen med pizza, grymt nyttigt.
Senare kommer Niclas hit, mer aktivt än så blir det nog inte, men mysigt!



Jonatan 5 år:
-Mamma, imorse sa du att du köpt smarties till fredagsmys.
-Ja, det har jag.
-Innehåller dom fisk?
-Nä...
-Meeen, dom heter ju smarties. Och man blir smart av fisk.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, barn är sötast! ;) Och jag tror nog att kvällen blev lyckad även om den blev slapp, det behövs ibland, speciellt för att ladda inför imorgon ;) <3<3

2009-03-13 @ 23:22:59
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japps det är dom, så stört sköna kommentarer dom fäller hela tiden också :) Jodå vi hade det mysigt, tidigt i säng o sov länge så partyt till kvällen blir desto mer.

2009-03-14 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0