Something Worth Living For

Underbar 20-års dag. Till skillnad mot 19-årsdagen för ett år sedan.
Igår raserades inte mitt liv till grunden utan jag hade en otroligt mysig och trevlig dag.
Fick skönsång sjungit för mig vid 7-tiden av mamma,pappa och Nicke.
Paket levererades och jag fick frukost på sängen :)
Niclas låg vaken medans jag somnade om.
Vid 10 vaknade jag och då satt han och spelade FIFA och tyckte det fick räcka med sömn.
Hungrig var han också så han fick den kulinariska finessen rostebröd.
Efter frukosten blev det mys innan vi var duktiga och gick och gymmade.
En gemensam mysdusch för att sedan hämta Evelina.
Jag tror hon sa grattis fem gånger på några minuter, världens sötaste unge, utan tvekan!

Det blev ett fruktansvärt tråkigt inlägg dethär, men jag är lite stressad. Blev en resumé av gårdagen iaf.
Idag ska jag vara syslöjdslärare och spanskalärare, kan ju garantera att eleverna haft bättre lärare ;)

Håll fast vid drömmarna, för om drömmarna dör
är livet som en skadad vingskjuten fågel som inte kan flyga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0