I think I´ve hurt myself

Mina lår värker, framsida som baksida, insida som utsida. 
Min rumpa värker, mina muskler vill inte att jag ska sitta på dem.
Niclas är bra att träna med, han kan bra övningar och han får mig till att presa mig själv.
Men satans vad ont det gör efteråt. Igår körde vi ben och mage. Idag vet jag mer än väl att jag har ben.
För varje minut så värker de lite mer, för att inte tala om när jag går i trappor.
Kruxet är att jag gillar det.
Träningsvärk är en skön känsla, benen är möra, de ska träna ikväll igen och jag längtar.
Ikväll är det hockey istället, det ska bli grymt. ishockey är min kopp av te!

Jag börjar inte jobba förräns 14.00 idag, så vet inte riktigt vad jag ska göra.
En tvättmaskin ligger inslängd, jag ska vika lite tvättad tvätt och lägga in ännu mer tvättad tvätt i min garderob.

Många åker och fiskar hela livet utan att någonsin förstå
att det inte är fisken de är ute efter

Kommentarer
Postat av: Anna

"Min rygg!! Skoja bara, jag har ju ingen rygg!"

2009-03-23 @ 11:42:43
Postat av: E

haha va?

2009-03-26 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0