Do you see?

Lördag idag.
Lördagsgodis för många.
Lördagsmys för mig.
Helledig dag, tillsammans med Nicke ska jag författa något roligt att göra.
Ikväll är det utgång som gäller, första gången sedan italien, så det ska bli grymt roligt.
Fira Sofia som fyllt 19 i veckan.

Om fyra dagar fyller jag 20.
Att fylla 20 är att betecknas som vuxen, det är en ålder då man i princip ska veta vad man vill.
Jag vet det inte.
På det stora hela vet jag inte ens vad mitt mål med livet är.
Mer än att vara lycklig såklart. Skulle tro att polis är ett passande yrke för mig också.
Mycket mer än så vet jag faktiskt inte.
Jag vet inte var jag vill bo, hur jag vill leva mitt liv eller någonting.
Det är många beslut som ska fattas och varje beslut är sammankopplat med ett uns ångest.
Till och med att besluta vad denna lördag ska ägnas åt.
Det är nog därför vi fortfarande sitter här, utan att göra vidare mycket vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0