The D-day

Dagen har funkat. Den har gått. Nu är det barar 86 kvar. Och 87 nätter. USCH!
Jag och Annie träffades på stationen, några tårar sedan började vi med frukost på condeco, kunde inte äta alltför mycket men fick i mig lite som resulterade i illamående, men men, det dög. Lite affärtittande och hittade en tröja som jag vet N hade älskat. Den var lite konstig i halsen så blev inget köp dock. Ryggen var ascool. Köpte iaf ett par solglasögon. Efter det hem till Annie för att "titta" på dagboken. Jag somnade men vakna till i mitten nånstans, somnade igen, vaknade och grät, mös med A och sen bet jag ihop för att åka hem till Michaelas studentmottagning. Hos Niclas, utan Niclas. Men det funkade, hans släkt är otroligt mysig och Evelina hade lyckats producera lite studsbollar. Lyckades klara mig hyffsat bra hos N. Sedan var själva huvudpunkten, att bada jacuzzi hos Annie med Sofia som hade anslutit hos Niclas, eller ah Michaela. Inte dumt det inte, vilket sällskap!
Så min dag har inte varit jättegivande, men jag har klarat den.
Tack Annie, dagen har varit supermysig. Några hopbreak men kan lova att de hade varit fler om inte du funnits!
Och tack Sofia för den mysiga kvällen.

När du tror att du kommer misslyckas med saker
och sedan klarar av dom,
det är då du stärks som person.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Detta kommer gå som en dans, tre månader går fort. Vi finns här och stöttar dig hela tiden. Första tiden är värst! <3<3

2009-06-14 @ 00:24:15
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej min älskade erica..vilka underbara inlägg å vilket underbart mejl du skickat. gjorde mej lite gladare. Jag fick inte ngt inrestillstånd till usa så nu sitter jag på frankfurts flygplats å väntar på flyget hem till landvetter å dig igen. mår skit just nu faktiskt, men ska bli skönt att komma hem till dig efter typ två dagars flygande. dom hade koll på shawn att han tog över folk som jobba för honom så när jag hade angivit hans adress så fick ja gå å bli värsta utfrågad å eftersom ja g inte hade arbetsvisum så blev ja tvungen att åka hem........ just nu känns det som att livet inte kan bli sämre, men jag har dig så då blir allt bättre..å sen får jag ju även vara med å flytta hela paketet till umeå ju :P älskar dig erica! I NEED YOU NOW! kyssar din nickepicke

2009-06-14 @ 13:59:49
Postat av: E

Nu är du här och vi ska göra detta till en helt otroligt grym sommar! <3

2009-06-16 @ 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0