Sunshine the whole way home

Solen skiner för fullt, följden av detta blir lata dagar på stranden med stress för att sedan hinna till jobbet och således inget bloggande.
Tänk att bo där det ofta är tropisk värme på dethär sättet. Sätta på sig strandtunikan som jag själv sytt varje dag och bara slappa på en härlig strand.
Nicke köpte strandtennis idag också, vi letade efter det under hela förmiddagen på Schell, Coop, Ica osv men inget hade det. Men när han kört hem mig som skulle jobba hittade han det på Ica Maxi. Snacka om lycka, nu ska jag få finfin färg genom att spela strandtennis.
Men först en dusch för att skölja bort allt äckligt saltvatten innan vi kryper till sängs.
Igår blev jag lägenhetsinnehavare. Det är stort, läskigt och ger vuxenpoäng, scary! Men mysigt att bli sambo!

Dethär är slutet på ett liv
men början på ett nytt

Kommentarer
Postat av: NickePicke

Underbara älskade! dina inlägg är härliga att läsa :D

kyssar <3

2009-07-03 @ 15:49:16
Postat av: E

Haha vad bra då darling.Du är underbar o älskad! <3

2009-07-03 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0