Kroatien

Ett grymt land, fullt av varme, bad och slappande, riktig semesterstamning.
Och jag vill inte riktigt hem. Pa tisdag morgon paborjas resan hemat, hemkomst beraknad till lor 8/8, jag vill inte. Jag vill vara kvar kanske ett par veckor till eller sadar, ska vagen om Kalles och handla prit och sova pa ngn camping i rostock pavag hem, fira pappas fodelsedag..
Men om en vecka ar jag tillbaks i jobbet, i verkligheten, men tills dess gar jag ut i den 30-gradiga varmen och satter mig pa en rastaurang med ett glas rott och en god middag. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag erkänner utan att skämmas att jag är riktigt jävla avundsjuk, samtidigt som jag tycker synd om dig som måste åka hem från värmen och den underbara semesteridyllen!!! <3

2009-08-02 @ 19:33:40
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: E

Haha det ante mig att du var ;)

2009-08-12 @ 09:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0