Tennisaggretioner

Jag vill skrika. Jag vill bonka sönder min illvilliga dator. Jag vill ringa och skälla ut Mölndals tennisklubb, varlas och allt vad de heter.
Det funkar för-i-helvete inte att boka tennisbanor. Och jag är sjukt sugen på tennis.
Det är så att det krullar sig i min arm för att jag vill bonka skiten ur en boll, drämma till den allt vad jag kan.
Jag är ingen höjdare på tennis, inte någonstans. Men jag vill spela, jag tycker det är roligt, det ska finnas bokninfsbara tennisbanor, möjligheten ska finnas, dom är ju öppna till 23. Det finns i Umeå, vid vårat bostadsområde och jag har tänkt spela där ganska regelbundet, i Umeå av alla ställen, ändå kan inte mölndal, som ligger hyffsat nära Sveriges näst största stad tillhandahålla med tennisbanor. Kasst är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0