I hate it

Jag trodde det skulle bli roligt att packa allt inför flytten. Gå igenom allting gammalt, titta igenom det, minnas lite.
Istället ägnas varje dag åt att fundera över allt som varit, bli genomsvettig, tvivla över att en släpkärra räcker, skratta åt minnen, och så på slutet packa lite.
Det är inte längre tio dagar kvar, det är imorgon.  Imorgon flyttar jag över 100 mil bort. I övermorgon får jag se våran lägenhet för första gången. Ska bli spännande att gå in genom dörren, hämta nycklarna, handla, känna att det är våran. Spännande att bli sambo, ett vuxet ord.
Idag är det inte lika spännande, idag är mitt humör i botten, eller njae inte idag, nu är det det. När jag o mor min klippte oss innan var jag på ett ganska bra humör, men det har långsamt gått i botten. Hittade dessutom just en flyttlåda till. Det innebär att jag har 6 flyttlådor + skrivare + massa löst också. Gash, orka!
Men imorgon är det över, kl 17 avgår tåget från Göteborg central. 6 37 på torsdag kliver jag av det, in i mitt liv, med nya tag och ny beslutsamhet. Då dröjer det åtminstone två år innan jag behöver packa igen.

Kommentarer
Postat av: Grisen

Jag blir tårögd när jag läser vad du skriver <3

Kommer sakna dig sjukt mycket, hockeyn och livet kommer inte bli densamma utan dig <3



Jag vet att ni kommer ha det toppen i Umeå <3 Och att vi kommer att våldgästa er :P HAHA!

Tack ännu en gång för en underbar kväll i lördags <3

2009-08-25 @ 19:00:23
Postat av: Sofia

Förstår att du måste känna dig kluven! <3



Kommer sakna er!

2009-08-25 @ 20:39:12
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: E

Emelie, saknaden kommer nog vara större än störst. Du är så otroligt bäst, men vi kommer fortfarande vara vänner, det är ju tur det. Säger ju definitivt inte hej då liksom, vilket jag iofs aldrig kommer göra till dig. Vi syns imon <3



Sofia, Jag känner mig kluven men samtidigt väldigt spänd o ser fram emot det mer o mer. Får göra det bästa av saken bara. Och jag kommer sakna dig, och er här hemma.

2009-08-25 @ 22:55:55
Postat av: E

Ps. Tack själv för i lördags, supermysigt <3 Och tack för flyttpresenterna o 20-års presenten:P <3

2009-08-25 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0