You´re all I need

Jag och Niclas har bestämt oss för att flytta ihop..
Kommer jag in på polisskolan ska han flytta med, gör jag det inte ska vi flytta ihop i Kungsbacka.
Mysigt ska det bli!
Kvar återstår bara vad vi, var och en, anser är nödvändigt att ha i en första lägenhet.
Ekonomin lär ju inte vara den bästa, särskilt inte om jag ska plugga och därför bör man prioritera.
Niclas prioriterar hemmabiosystem! Av alla dess ting som finns vill han ha bra högtalare.
"Man bara måste ha det när man kollar film"
I mina ögon kan han inte vara riktig, det finns ju en himlans massa grejer som är nödvändigare!
Och en platt-tv. Men det har han redan. Min tjockistv får vi väl ställa nån annanstans. Om några år är den värd sitt ursprunliga värde för att den är antik. Så den ska minsann inte slängas.

Vi var i Ullared igår. När vi vet hur, var och när lägenheten blir så ska vi åka dit igen, handla massa bra grejer.
Typ som dressingblandaren, och de 1000 olika varianterna av kryddmalare.
Först ska han bara vara i USA i tre månader =/


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh, vad mysigt :) Blir det bostadsrätt lr hyresrätt?:) Fan va kul! :) Grattis! <3

2009-04-02 @ 16:17:07
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

FEST!

2009-04-02 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0