When I´m bored, I eat

Fy fan vilken långtråkig, seg och överjävlig dag. Typ.
Jag gick upp med Niclas, åt frukost, borsta tänderna, hade fortfarande inte fått något jobb, kröp ner i sängen o titta på gamla tvprogram via datorn, fortfarande inget jobb, åt en lussekatt o drack te, tittar lite till, sjukhuset, lyxfällan, fråga olle... Klockan är bara två och jag är fruktansvärt uttråkad.
Det är nackdelen med timanställning, vissa dagar får man inget jobb. Niclas ringde iaf och det hör inte till vanligheten så på söndag ska jag stå och dela ut reklamblad för intersport. Troligen tillsammans med Michaela. 100% ob är ju inte direkt fel och så 5 timmar. Blir nästan 1000 kr, gött!
En annan nackdel när man inte får jobb, det är att man äter, fastän man inte gör något. Jag har ätit lussekatt, fem saltlakritsbitar och nu ska jag ner och äta en knäckemacka.
Ju tråkigare jag har, ju mer äter jag, tyvärr!
Fast jag tränade dubbelt igår och ska träna ikväll, så är lite värd det iaf. Lite.
Imon är Niclas ledig, kan väl gissa att jag får jobb då, bara för att jag hade haft sällskap annars.

Helgen är fullspäckad. Fredagkväll är tjejkväll, mys och trevligheter. På lördag ska jag vara dörrvakt, om inte niclas är ute och vimsar. Ska bara få jobb resten utav veckan först. Helger är alltid trevliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0