Never ever

Aldrig någonsin att jag ska cykla hem utan vantar igen. Trots en värmande röst i telefonen på hemvägen höll jag på att förfrysa, trots solskenet under dagen var kvällen inte varm som en sommarkväll utan snarare ruskigt kall, som en vinternatt.
Väl hemma fortsatte jag prata med Niclas, välte ut en hel sockerskål när jag skulle ta fram mitt älsklingste, la på med niclas, damsög upp sockret, drack te, niclas ringde igen, kom på att jag var hungrig och åt sedan. Gott var det, jag var superhungrig!
Hade iofs ätit pytt i panna innan jobbet, men den mättade inte 6 timmar efteråt. Konstigt!

Var tvungen att starta datorn för att ta bort tillgängligheten för imorgon på BOU, skulle jobba i hemtjänsten vilket jag glömt bort, va ganska så turligt att de påminde mig om det.
När jag kom till jobbet idag hade jag inget schema, trots att jag var bokad, men fick jobba ändå när jag sa att jag ville det, pengarna behövs ju!
Men i alla fall så är min tillgänglighet borta nu, jag ligger i min varma sköna säng och ska kolla sex and the city.
Som för övrigt är nästa lika bra som OC. Men bara nästan.
Känns sjukt konstigt att ligga helt själv här. En sak är att sova vidare när Niclas åkt men sova en hel natt själv, läskigt o ensamt. Jag saknar hans närhet. Imon så, efter jobbet.

Idag bokade mor & far kroatien. Den 18/7 åker vi och tillbaks 8/8. helt underbart, jag längtar!
Campingen är superfin o lyxig, tittade på den innan idag. Stor pool, lång strand, hamn, supermarket, restauranger, tennisbana osv osv. Tennis är så superroligt på sommaren och jag och pappa ska ta med tennisracken.

Vilken besvikelse, jag har redan sett detta SATC-avsnitt :(
Men men jag ska iaf sova nu, eller titta på nåt annat!
Godnatt underbara värld <3

I need you now tonight,
I need you more than ever,
And if you only hold me tight
we'll be holding on forever,
And we'll only be making it right,
Cause we'll never be wrong...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh, kroatien UNDERBART!

Vill göra dig beredd på att jag kommer att göra ett försök att gömma mig i din resväska ;) <3<3

2009-04-03 @ 09:08:02
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: E

Haha försöka duger ju xD

Men du kommer nog inte lyckas, haha!

2009-04-03 @ 12:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0