Give me

Ge mig en snabbvärkande ipren, eller ibumetin för den delen. Jag har huvudvärk, mensvärk och halsont. Jag är seg i kroppen och har tagit ibumetin men den hjälper inte. Magen börjar släppa med huvudet dunkar!

Igår bjöd Nickes farmor familjen på restaurang. Jag räknas numera in i den sa hon så jag fick följa med. Tre-rätters och supergott. Nickes mormor, morfar och Ragnas kompis var med också. Toppenbra verkligen, åsidan heter restaurangen i Kba och den är verkligen rekomenderbar!

Anna kommer om en stund och min tvätt är fortfarande inte upphängd, min rum är stökigare än stökigast och jag sitter bara o slappar o msn:ar och gör inget direkt vettigt. Dags att ändra på det nu!

Optimisten ser en möjlighet i varje problem.
Pessimisten ser ett problem i varje möjlighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0