Fat legs

Mina ben är feta som fan.
Åtminstone om man ställer dem i propotion till midjan.
Jag väljer att tro att det beror på att jag spelar hockey, det kan ju vara muskler.
Eller så är det helt enkelt så att feta lår ligger i släkten. Irriterande är det iaf!
Dessutom svankar jag.
Titta bara på bilden, byxorna är hur stora som helst där bak, och då ska ni veta hur tighta dom är över låren. Gash! :@
Det är allt tur att det inte spelar någon roll när man ska träffa gamla klasskompisar som sett en i allt från mjukisar till balklänning. Jag behöver ett skärp, men har inget snyggt! Jag vill ha ett rött!
Ska köpa nya jeans efter fikan!



Update: Bara så ni vet ska jag inte köpa nya jeans bara för att dehär råkar vara stora i svanken, utan jag behöver faktiskt ett par nya, mörka men inte svarta.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Erkänn det är irriterande med gener man inte kan göra ngt åt!!! :O



Hoppas du hittar ngra fina jeans, jag måste oxå ge mig ut och leta efter det!

2009-04-07 @ 23:20:50
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: E

Nää, jag blev bara ännu argare på mina fetttoben när jag letade jeans :@ Haha!

Jag håller tummarna för dig istället :)

2009-04-08 @ 09:18:30
Postat av: E

Nää, jag blev bara ännu argare på mina fetttoben när jag letade jeans :@ Haha!

Jag håller tummarna för dig istället :)

2009-04-08 @ 09:18:44
Postat av: Sofia

Jeans är hopplöst, jag ger upp! Kör på mina leggings ;) <3

2009-04-10 @ 22:14:14
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0