Do you believe in miracles?

Stora staden göteborg snart för shopping i regnet, gott!
Jag har fortfarande inte riktigt packat dock:P

Listdax:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att träffa mina gymnasiekompisar
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och kramade Niclas och grämde mig för att gå upp och klia på mina ben

Vad gjorde du för 15 min sedan: Dammsög nedervårningen

Det sista du sa högt: Vi syns imon, puss puss, till mamma i telefon

Det senaste någon sa till dig: pusspuss typ

Vad har du druckit idag: Juice, mjölk o kolsyrat vatten

Vad var det senaste du åt: Mackor

Vad var det senaste du köpte: En skjorta igår och ansiktscreme

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Regnigt :@

Godaste glassmaken:  CHOKLAD :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjo 

Sover du tungt: Nä inte så

Drömmer du mardrömmar: Ja, ibland, och det är läskigt! 

Trivs du med ditt jobb: Jodå, det är mysigt

Favoritklädsel: Legings o något soft eller fint till. Skönt men snyggt!

Favoritlåt just nu: Melissa Horn-Hanna

Vad ser du om du tittar till höger:  Ett stökigt skrivbord (mitt) och min dörr.

Vad gör dig glad just nu: Att snart åka till stan o träffa Marie, att jag får åka till sälen imon och att Niclas ska med.

Vad ska du göra härnäst: Packa eller fixa mig iordning 

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad

Favoritgodis: Choklad o saltlakrits

Kläder just nu: Nattlinne o jeans, kom inte så långt i påklädningen ^_^

Sommarplaner: Jobba, vara med kompisar, sakna niclas och kroatien

Hur många kuddar sover du med:  Sover med en, niclas en och så två till som man aldrig vet vart man ska ha

Spelar du något instrument: Nää, men har spelat blockflöjt

Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Att ingen jag känner dör!

Är du kittlig: Jaa!

Snarkar du: Nej, möjligtvis lite om jag är förkyld

Stjärntecken: Fiskarna

Äckligaste insekten: Myggor (eller iaf betten) och kackerlackor, fast de är väl iofs ingen insekt

Längtar du mest efter just nu: Skidor eller sol och värme.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0